Wednesday, October 10, 2012

Ollalalaa ... Täna oli nii awesome päev täitsa lõpp .. Põrusin inka proovi eksamil . RAUDSELT! !
Kirjutasin eesti keeles kirjandit . käisin sõitmas ja laulmas ka veel . VÄGA TEGUDEROHKE PÄEV ..
Homme samuti .. kolm kontrolltööd , siis koju , siis nõusid pesema , siis käin korteris , siis hakkan süüa tegema .. Ilmselt Pastarooga :p

Vaatasin täna jälle Nurjatud Tüdrukuid .. Täitsalõpp kuidas mind ajas naerma see jutt mida see pliks rääkis  enamvähem et : Mina ei julge ott leplandi ees laulda , ma suren sinna samma ära , lasen ennast täis. No kõigepealt lasen täis , siis suren ära , siis minu laip kõduneb seal lehtede all , siis kõdust tuleb üks idu , idust tuleb ilus lill ja siis lind sööb selle lille ära ,siis lind oksendab .. siis tuleb üks vihmauss.. siis see vihmauss on keset seda okset, ja siis sööb seda okset , ja siis mina olen seal kuskil vihmaussi sooletorustiku sees .. edasi tagasi , edasi tagasi .. olen üks tükk seal sees.

VÄGAHAIGE JUTT :D

Ilusat ööd !

No comments: