Sunday, September 5, 2010

cäukii , !^^.

oeh , no tere teile kallid lugejad ,

Pole ikka mõned päevad kirjutanud , pole ausalt viitsinud , :p
aga sellessuhtes et , räägin siis natuke nendest päevadest :d
02.09.10 -  sellestpäevast eriti ei mäletagi :) pmt olin niisama koolis päeval ja siis olin niisama kodus passisin tühja .  ja siis olin jälle niisama  ja siis pmt magama ära .

03.09.10 -  Reede juu .. hommikul olin koolis . siis oli koolis mingi rebaste värk . Siuke seksmängude hurra oli et ise ka ei usu . :d igast nalja sai seal . ma ka ikka mingi värk oli , et pidid ütlema oma paremal asuvale inimesele , mis on temajuures ilusat . Kuna kõik asjad olid öeldud , siis ma ütlesin Raunole , kes asus mu paremal pool. et tal on ilusad hambad . Mängul oli teine osa ka : teha sellele kohale nüüd musi mis sa ütlesid .  MUL OLI NII ET MIDAVITTTTTUUU ! :d igatahes jah , tegin ära pmt.:D
Õhtul läksin Raidu juurde , nss pidukeeee ! jejejeeee :D ja laupäeva hommikul pool seitse olin nagu  nipsti kodus :D Sellepäeva lõpp . ! (HEA PÄEV OLI TEGELT ).
Mikoga vist vää :p
karit muskale musi tegemas ;*



















04.09.10 - Lebotamise päev . Tulin suht vara koju ja siis olin arvutis niisama . Igatahes Mingiaeg läksin välja . olin mingi 1.5 tundi väljas ja siis again koju tagasi . Siis käisin saunas . passisin ja kuivasin ja siis läksin jalutama . Käisin jalutasin ümber koolimaja ja mõtlesin . siis jalutasin koju tagasi . Üldiselt olin ma nii väsinud , et ma läksin pool kümme juba magama . 

Like a dream ;*




Täna pole sis nagu absull midagi teinud . Mataga pusisin ja pusisn aga hakkama ei saanud ,st seda et see on ikka tegemata . Käisin väikse ja taago ja makuga ka väljas . aga seal ka kaua ei tahtnud olla sest päris külm on viimasel ajal . igatahes TÄNASEKS KÕIK ;P
ei tea veel kuna kirjutada saan , aga küll ma kirjutan ka :)

No comments: