Tuesday, September 7, 2010

raskus , armastus , võitlus , vabadus . jooks millegi suunas kuid auhind on saladus !

Heitsauki .
Täna jejee ärkasin jälle 6.50 . tavaline hommiku rutiin . siis läksin kooli . :) täiesti tavaline . HURRAAAA , ma sain täna matast aru.. :d
Saime teada , et peame homme midagi kollast või oranši kandma . Njaa . meil on ju homme mingi rebaste värk . Meie oleme muidugi rebasedd juuu .. :D Koolis sai naerda täna kõvasti igast huvitavate asjade üle . näiteks PUUAEG  . kes teab see teab eks . .. :D ja igast värki veell .. :p
No peale kooli pmt käisin korra korteris ,siis kodus tõin koti ära ja siis uuesti parksa , väiksega välja. Tahtsime poest süüa ja värkisärki (leppa ka ) ja siis pmt on nii et poel polnud 100kr-ist lahti vahetada . NAGU MIDAVITTTU ! ? :D  nja ,igatahes saime ära ja värki . :D Ja sisi olin niisama väiksega väljas , siis käisin korra korteris ja siis koju tagasi. Siis ütles mati mulle et Njaa .. davj mine käi poes . MUL OLI NII ET MA EI JÕUA ENAM JUUU :S , aga no ma tubli käisin ikka ära ;p
Ja siis nüüd mõtlen , et üle järgmine nv palamusele . aga kes minuga kaasa tuleb , seda ei tea :S teist ei taha keegi tulla vä ?:D:D:D:D:D:D . igatahess lalalala . mul on igav , ja mul on mandlipõletik vist ... wohooo :D
tsau siis :D

No comments: