Sunday, September 19, 2010

Hääl ära laulud ja hää olla ^^.

Issand , ei mäletagi eriti midagi  , mis vahepeal toimunud on . Terved päevad pmt passin koolis , koolipäevad on enamasiti mingi7-8 tunnised . Ei kurda ..  Muidu on niisama peale kooli väljas oldud veits . Mingi päev sõitsin jossu autoga .. KOLM KORDA SURETASIN VÄLJA :$ algaja , mis teha . Muidu oli kõik okk :p
Reede õhtul passisin niisama kodus , sest laupäeva hommikul oli vaja laululaagrisse minna . :)
Laupäeva hommikul kell 10 läks koolijuurest buss . Jõudsime kohale . Eriti hea . panime oma asjad väiksesse ruumi ja proovid hakkasid pihta . Iga proov oli pmt tund aega ja siis oli 10-15 min pausi ja edasi . Söögi pausid olid mingi tunnised . Igatahes sööögid polnud head . Esimene söök mis me saime oli seljanka , supp oli küll söödav , kuid oleks võinud midaig normaalset olla. Peale esimest sööki läksime majja tagasi ja proovid kestsid edasi . siis saime kell 19.00 õhtusööki . Siis oli normaalne söök . Kartul ja hakkliha kaste . Meil oli johananga söögilauas nalja nabani ja rohkemgi . :) igatahes sõime ära läksime edasi proovi . 21.00 olid proovid läbi . siis toimus niisama tühjapanemine . Ma olin täielikult "kivis" sessuhtes , et ma JU OLIN KANEPIS mis tähendab , et mul sõitis ikka korralikult :D Nalja sai terve õhtu tehtud ja siis öeldi et mingi düüdid on akna taga , läksime rääkima, muidugi kasutasime me rääkimiseks paberit , mille peale me kirjutasime :) No siis andsime nr-id , siis nad helistasid värki särki . igatahes tükk aega sai jamatud nendega kuni õpetaja tuli ja käskis meil akna kinni panna ( kuigi  daah , see oligi kinni ) :D no igatahes , siis Tuli öö rahu :D See algas vist umbes kell kolm :D
hommikul ärkasin veits enne kaheksat , ja enam magama jääda ei saanud ja siis me niisama hakkasime kõik ringi taidlema ja asja ja siis läksime sööma . ( ÜLIRÕVE SÖÖK OLI  , MAKARONID ! ausalt ma teen segipeaga ka paremini makarone :D) Peale söömist kohe proovidesse ja siis kestsid proovid ikka mõnusalt  :D ja siis kell üks tulime ära . :) Ja nüüd olen kodus niiisama lebotan , ei viitsi midagi teha :S
TTSAUKI ;*^^.

No comments: