Thursday, September 30, 2010

U're still a part of my life . !

nonii , arvuti pmt korras  !
Seega siis miskit võiks kirjutada , kaa . ! Kirjutan ainult mingid meeldejäänud kohad . 
Laupäeval käisime johanna ja minu perega Palamuse laadal . Ostin sealt kaks paari kõrvarõngaid , erkroosa küünelaki  , kaks naba neeti , pisikese õlakotikese ja kaks heeliumi õhupalli . :) Tammusime seal ikka mõnusalt ringi . ja siis kui autojuurde läksime siis hakkasime heeliumit tõmbama :) 
No siis mingi too sama päev läksime koolijuurde seal olid kossukad . Käisime poistel aknataga rääkisime ja möllasime seal ns . 
muud nagu polegi erilist , mida ma nii mäletaks .  No ja see ka , et teisipäeval autoga sõitsin ja siis mis seal juhtus , millest ma ei räägiks :D:D:D :D .. 
nii igatahes , täna pole mitte kui midagi juhtunud , mul on pmt sitt tuju viimasel ajal . 
Lihtsalt rõve on olla , tunnen et olen mingi kõrvale jäätud ja kasutu . Miskis mõttes kindalsti , aga see ei meeldi mulle . Täpselt nagu ka see , et ma ei ole nii lõbus ja tavaline mina ! 
Vastik vastik vastik vastik ... 


Tuduuuhhh !!!! 

No comments: