Wednesday, September 1, 2010

1. September jeijeeijeei .

Jejeje . Ja hommsest ongiii koolll ! wihhiii .. :p
aga ma räägin siis nüüd eelnevatest päevadest  .
29.08.10 - istusin kodus vist .. pmt ei mäleta sellest päevast mmitteee midagiii :D

30.08.10 - PALJU PALJU ÕNNE JOOSEP . !  ;* , Käisin see õhtu väimelas jossuga. Jõime natuke :D ja siis tulin koju ära . : ) ma olin natuke purjus vvist :D , igatahes ruttu läksin magama . :D

31.08.10 - hommikul kell 9 läksin kooli . Muidugi jõudsin ma enne 9t ja viisin oma viimata jäänud dokid ning pildid A4jale . Igatahes , seisin fuajees . Seal oli üks poiss ja üks tüdruk . Arvatavasti olid nad ju minu klassis . Igatahes , kell hakkas liginema üheksale ja rahvast tuli juurde . Pmt kõik olid kohal ja siis tuli klassijuhataja. Margus Koor .  Igatahes , võtsime kõik ühe tooli ja läksime viisime need keldrisse . Seejärel pidid poisid hakkama mingeid kappe tassima ja tüdrukud tõid igaüks veel fuajeest ühe laua . Kõik tehtud saime koju ära . Õhtut enam ei mäletagi . Aa .. Käisin jooksmas(väimpsu ja tagasi ) ja siis läksin martini ja joosepiga palli mängima . Mingi üheksa tulin koju ja kell kümme ma magasin juba mõnusat und vist . (kellaaega täpselt ei mäleta )

01.09.10 - Ja nüüd see algaski . Ärkasin pool kaheksa . Sätt , söök jne jne , ja siis kooli minek . Leidsin endaomad ülesse . rääkisime niisama juttu ... no pmt kõik on nii nagu aktustel ikka . Väljas oli suhhhhttt külmm :D peale aktust tegime pilte ja siis oli mingi klassijuhataja tund ja siis koju ära .
Siis passisin kodus . Ja pärast läksin rattaga sõitma .: ) olin linnas kapten Pilvekesega väljas ja siis tuli pärast liisu ka , ja siis käisin jossujuures korra ja siis koju :D  ja nüüd on kõht täis ja mõnus uniiiiiiiiiiii .


A . UUEST KLASSIST NIIPALJU , ET   INIMESI VEEL ERITI EI TUNNE ! MÕNE NIME IKKA TEAN KA :D , Aga ei muidu tunduvad täitsa normaalsed . :) mõningad kindlasti ;););););)
EGERT , ÄRA MU PEALE VIHANE OLE . MUL EI TULNUD KELLEGI TEISE NIMI MEELDE  !;p

pisikesed olid mega nunnud :

onju naad on nunnud . 10 aastat tagasi , olin ma ise samasugune :d

1 comment:

Siim "pinnu" Pinnär said...

Mingi mu wannabe venna ka sitsib seal ju ;o