Saturday, August 28, 2010

oohh good , plz give me a littlebit more time . :S

ohjumal , sorry pole paar päeva kirjutanud . pole nagu meeleski olnud või nii . igatahes räägin teile eilsest ja tänasest siis ,
27.08.10 - ei no asi ants , hommikul olin kodus (aka majajuures ) Möllasin siin värki särki . Siis mingi 11 ajal läksin korterisse , viskasin oma asjad tuppa ja läksin välja . ÜKSI kusjuuures .Polnud eriti tahtmist kellegagi koos olla , ega tuju ja viitsimist kedagi välja kutsuda . Seega läksin istusin järveääres kiigupeal . Istusin seal ikka oma tundaega ära kui tulid Silver ja Risto , ning veidi ajapärast ka Mait ja Siim . Olin nendega natuke aega ning siis liikusin ära tuppa . igatahes . olin toas mingi aja , isegi ei mäleta kui kaua , kuid otsustasin välja minna . käisin korra laulukal ja siis tulin tagasi . Vahetasin riided ära ja läksin jooksma . Läbi metsa joostes sain somka juures aileri, reio ja janariga kokku . Mõtlesin, et jään nendega välja , ning palusin neil oodata veitsaega ,(noh , seni kuni ma oma ringi ära jooksen ja siis riided ära vahetan ja sinna jõuan ) Mõeldud tehtud ja  nipsti olingi tagasi somkal . passisime veitsaega seal .. mmm umbes seni kuni heiki tuli ja kellelgi loll ideee tuli, et vapsiku pessa alt täis litiga kivi visata. Igatahes sai jälle joosta . Siis käisime poes . Poisid võtsid endale ühe suure saku õlle ja kaks pakki mingeid sardelle ja ühe karbi soolevorstikesi . Läksime ühte kohta , ja tahtsime seal grillida , kuid keegi tarkpea oli resti ära viinud . Ja kuna lõkkeplatsi peale oli mingi põõsas kasvanud siis tõsteti betoon plaat kummipeale ja seal tehti lõket . Igatahes , kuna resti polnud siis tehti alumiinium traadist mis poistel miskipärast kaasas oli ( ;) ) rest, pandi pulgad otsa , vorstid restipeale ja asuti grillima . Esimene laar oli peaaaegu valmis kui üks pulk otsast ära kukkus ning terve vorstilaadung plaadipeale kukkus (väljaarvatud üks , mis muidugi mulle sai ) . Igatahes , teisi laare tegi igaüks juba oma nippidega. Kui grillitud oli , siis mina liikusin koju ja poisid edasi ei tea kuhu . Kodus vahtisin telksi ,  vahepeal rääkisin Chrisiga telefonis juttu ja siis jälle telku time edasi :)  . igatahes magama läksin ma kuskil kolme ajal , sest nii palju filme tuli järjest et ma ei saanud kohe magama jääda .
28.08.10 - Täna ärkasin hmm... mingi kümne ajal Elina kõnepeale . Kullake teatas mulle , et on haiglas ja hakkab varsti Sünnitama . ( Äkki juba sünnitab , pole veel kindel ;) ) igatahes , rääkisin temaga juttu telefonis . Kõne lõpetatud hakkasin telekat vaatama , kui järgmised musikesed (MERKA JA ELIN ) helistasid ja teatasid , et nad parksus ja tahaks minuga kossu vaadata. Eks ma siis hopsti püsti , riidesse ja välja .   sain nendega poejuures kokku , kohe jooksuga tormasid kahekesi minupoole . :D , käisime poes ostsime niimõndagi head ja läksime kossu vaatama . Esimene poolaeg oli vaadatud ja siis helistas mulle Mu tontmusiBella ja kutsus mind linna . Heakene küll . panin papud jalga ja suure jooksuga bussijaama . Hull vihm oli väljas nii et kui ma bussijaama jõudsin olid mu jalad üpriski märjad . heaküll linna jõudsime ära , tormasime kagusse , sinnajõudes olin ma veel märjem kui ujumast tulles ausalt :D , no jaa .. kagust me midagi ei leidnud  , aga ailerit käisime küll külastamas , rääkisime temaga veits juttu ja läksime Walkingusse. Bella ostis endale sealt ühed nunnud papud ja läksime bussijaama bussi ootama . Sõitsime siis parksu ära , käisime korra ühes kohas ja siis saatsin bella pinnu juurde ära ja läksin koju /korterisse , hiljem emaga Täitsa koju . no ja kaua ma siin ei passinud . läksin Siimu juurde . Mängisin seal Aarne ja Karoliniga . Ja siis mingi aeg hakkasin VIMMA (nüüd ütlen õigesti , ) vaatama. Suhtulme oli . Igatahes , peale filmivaatamist tulin koju . Teepeal sain Triinuga kokku ja rääkisin temaga veits juttu . Ja siis olingi täitsa kodus . Nüüd on kõht täis ja hea olla .

Bella , I'M GONNA MISS U :'(
lav ya ;*

No comments: