Tuesday, August 17, 2010

stay , plz ?

hellõuki ,  !
Tänane , no ütleme siis kellaaja järgi eilne , algas suht nii enamvähem . uni oli mul pool 11 kadunud ja väsimus oli tohutu . Esimese asjana tormasin kohe kööki endale kohvi tegema . tegin kohvi ära ja siis istusin arvuti taha . Lugesin horoskoopi ja vaatasin orksis ringi . Rääkisin inimestega msn-is juttu ja kõik seee tavaline rutiinne värk . igatahes läksime me mingi aeg välja .
Täpset järjekorda ma asjadel ausõna enam ei mäleta. igatahes ,kõige lahedam oli see , et heiki auto oli murupeale tõugatud ja sellel oli kumm tühjaks lastud vms , siis möllati tollega natuke aega. hiljem mindi somkale ja seal sai niisama kino . Noored on hukas , ausalt ! Jälle seal joodi . Kõikk olid jummala perses omadega.
Igatahes , jäime me vahepeal silveriga kahekesi välja , sest siim oli toas söömas ja annabel pidi vanaema juures käima.  mõneajapärast liitusid meiega Siim ja Annabel . läksime uuesti somka , siis olid kõik rohkem segi kui ennem .
ailer kuses nii , et nõgestas oma khkhmmi ära.ta M*nn sügeles nagu jeesuse puts ja ta see asi oli tema enda jutujärgi suurem kui tallinna laululava. nalja sai , hiljem liikusime somkalt punakasse ja passisime seal .
silver tegi enda imenaljakat Catwalk-i ja pärast mingi väga kohatu liigutuse.
Rael tegi ettepaneku koolijuurde minna , aga meie ei viitsinud ,niisiis teised tõmbasid minema ja me jäime jälle neljakesi .
 liikusime peale seda minujuurde ja passisime siin niisama . siis läksid silver ja siim minema ning me jäime annabeliga kahekesi .

Nüüd ta raskelt laseb und mu kõrval ja ma olen nagu mingi napakas ja kirjutan blogi , eksole ? :d


ahjaa , sellessuhtes ,et tuli tänasega seoses see ka veel meelde , et ...
Meie teema oli kunagi ammu ja ka täna see , et mida sa teeksid kui sa oleksid 24 tundi mees/naine  oleneb sellest kumb sa präegu oled. Näiteks kui mina oleksin mees, siiis mina esimesed kaks tundi pühendaksin endale ja taoksin raskelt pihku ja siis peale seda läheks ja hooraks naisi. sama teeks ka mu kullakallis sleepybeauti , nii et , :D
Mida teeksid sina  ?
:D:D:D:D
Ärge ausalt midagi mööda mõelge onjuuu . :D
aga me olemegi sellised..... TEISTSUGUSED

4 comments:

Siim "pinnu" Pinnär said...

Oleks mina naine, oleks kõik parksu / võru kutid rahuldatud ! ;)

Anonymous said...

mina prooviksin midagi massiivset sisestada :P:P

Siim "pinnu" Pinnär said...

big purple monster cock ? :D

kerli said...

no seda ma jjuba arvasin pinnnu , et sa nii ütled .
väike sinust me üldse ei räägi :d