Monday, August 16, 2010

wuhuuuu ,

No tere taas, minu hommik oli ülikena . magasin kella 12-ni , nii hea uni oli . Tegelt oleksin veel maganud , aga fkk , päike paistis ja kõike muud . igatahes , see on see Simsi mängimine . :)  nii , igatahes.. ärkasin siis ülesse ja hakkasin arvutiga möllama . (olge mureta, hommikul ma veel simsi ei mänginud ) , natuke aega oli möllanud , kui järsku astus uksest sisse annabel . olime veits aega minu juures, olime niisama , siis tuli mõte , et tahaks süüa . käisime annabeli vanaema juures rottisime juustu , tomatit , suhkurt , mingit pakisuppi jne . Siis käisime minu juures , võtsin võid ja saia ja siis tulime siia , minu teise koju . Igatahes, sõime kõhud täis ja olime ühel meelel , et läheme välja .
Läksime siis Siimu otsima . jalutasime tema maja juurde , kui ta õde hõikas : Siim läks ära , ta läks teid otsima .
Heakene küll , keerasime otsa ringi ja hakkasime teda otsima . Jalutasime männa teepeal , siis käisin väikse uksetaga . Igatahes teda polnud kodus , ja siis liikusime edasi . järsku nägime Siimu . läksime tema juurde ja ta ema helistas annabelile ja me pidime Siimu juures käima.
Läksime sinna ja siis  uuesti tagasi välja . Poejuures sattusime Maku ja reio otsa . need tüübid hakkasid jälle jooma . siim ostis joogid ja me läksime somka . Olime seal . Käisin korra kodus ja siis läksin tagasi . Märta käis ka seal mingi aeg . ja siis läksime iga roju oma koju .
mina muidugi istusin arvutitaha ja hakkasin simsi mängima . Mängisin ja mängisin  . Ja järsku tulid annabel ja Siim .ma olin täiesti ajataju kaotanud . Olin mänginud mingi 4 tundi .
Igatahes annabel oli maru vihane . ja siis nüüd on maha rahunenud ja nüüd läheme siimuga poodi ja ta ostab meile jätsiiiii ..
JEIIII...  Kenad jalad , mis kell avanevad  ? ( tuli mulle meelde , annabeli ja siimu vaadates )))) ;P


Olge siis kenad ja pange piduuuuuu kskkskskskkskskskks .  !



aa , üks asi veeel ... GEORG GEORG GEORG , GEORG ON DŽUNGLIS , VAATA ETTE PUUUUU !!! ;D

No comments: