Thursday, August 19, 2010

totaaalne mindfuck , !

tsauki , mu kullakallid lugejad . : )
kirjutan siis natuke eilsest päevast .
eilne hommik algas totaalse katastroofi , nutmise , ja sõimaamisega . Asi millest ma ei räägi ja teema mida ma rohkem ei puuduta. igatahes see asi nussis terveks päevaks tujud ära. Edasi , sain teada suht normaalse uudise ,et saan reedel ehk siis homme 1 päevaks tööle .
Igatahes , liikusime väljas ringi päris mõned tunnid , no igatahes.. me tulime tuppa , sõime krõpsu ja hangusime niisama . Pärast läksime jälle välja , äike oli AGAIN !!!! . trr, siis olime ikka väga kaua väljas .kuni me uuesti tuppa tulime ja ooasime , kuna annabel koju läheb .
Enne seda jõudsin muidugi mina juba ära oma klassiõe juurde minna . olin seal , kätu ja reelu olid suuuht jah ... D:
igatahes , mingi aeg tulid , virko , kert , maanus , nosu .. ja siis nad tahtsid viina , ja läksime ühte kohta viinajärele . :)
edasi tuli jooming ja värki särki . ilm olii ikka masendav ja sadas . ja igatahes.. mingi aeg jõudsin ma koju ja läksin magama ja värki .
nüüd olen siis üleval . halb on olla ja haige olen ka veits . :)
Ilusat päeva teile :)

No comments: