Sunday, August 22, 2010

suvi ongi pmt läbi . !

täiesti hull seis on . Ma ei oska enam midagi teha . Masendus on peal .
igatahes täna hommikul enne kuute oli äratus ja siis oli sätt ,söök ja tööle minek.
Täna oli sama seis mis reedelgi , ainult täna oli hapukoort 3 alust ,mitte kaks .
igatahes , saime tööga ilusti hakkama ja nüüd ootame oma palka , mis peaks mõnepäeva pärast saabuma. Palju me saame ,seda veel ei tea .
igatahes ,präegu on null seis , tuju on null , kõik on null ja mul on tuju varsti vastikuks muutuda . mitte ükski inimene ei koti mind präegu rohkem kui ainult üks , kellest ma kuidagi lahti öelda ei suuda .
  Miski temas on mulle nii kuradi kallis ,et ma ei suuda ilma sellet enam olla .
Ma ei taha mingit emo tunnet jätta. aga nii on . Ma ei taha enam olla see kradi väike hea tüdruk . inimene kes kõigist hoolib ja paljupärast muretseb .
Fakk good , laske ennast krdi õhku , sest õhus on armastust . !
Ma matan ennast kuhugi , musta pilvealla ja ei tule sealt nii pea ära
Ttsau pakkaa !
homme on sitt päev !

No comments: