Sunday, August 15, 2010

Ilus ilm , eks ole ?

uuh , super ilm on väljas. Mõnusalt lööb äikest ja müristab. mulle nii meeldib .
Hommikul oli ilm jube palav . Ärkasin vastiku päikse peale , see tont säras mulle täpselt näkku . mõtlesin , et mida teen ja hakkasin Sims 3-e mängima . haige eks ole ?  Ma olen lihtsalt varsti sõltuvuses sellest mängust . mängisn mängisin ja siis viskas kopa ette ja mõtlesin et võiksin ujuma minna . võtsin rätiku ja läksin . järve äärde jõudes nägin , et murt ja maku on laulukal . haige , kuidas nad viitsivad sellise kuumaga sõita. Olin veits aega nende juures ja siis läksin eemale päevitama. Päike küttis mu selja nii kuumaks , et läksin ujuma . Vesi oli suht jahe ja seetõttu ma kaua ei viitsinud seal vees liguneda. Päevitasin veel umbes pool tundi ja siis läksin koju . sõin väheke ja hakkasin uuesti simsi mängima . Olin natuke aega mänginud kui emme korterisse tuli ja süüa hakkas tegema . mõne ajapärast helistas mulle annabel , et ma talle vastu kõnniksin . panin siis mängu kinni ja läksin talle vastu . tulime siis juba natukese ajapärast kahekesi. vaatasime ta läpsist pilte. siis sai emmel söök valmis ja mul oli vaja temaga koju minna , nii et hüppasime annabeliga autosse ja käisime minu juures , võtsin mõned riided ja neti pulga ja jalutasime tagasi korterisse . siis möllasime neti käima ja olime niisama arvutis . sõime natuke ja siis läksime välja . Ilm kiskus ole tuuliseks ja ma sain aru , et mu telefon oli tuppa jäänud . kuna palju polnud minna siis jooksin ruttu tuppa telefoni järgi.Üllatus Üllatus , aga ma ei leidnud seda, ilmselgelt jooksin kohe annabeli juurde ja ütlesin et ta mulle helistaks , ise panin kohe toapoole jooksu. Heliseb heliseb kuskil , aga huj tajusin kus see heliseb . no võtsin siis kapi ukse lahti ja ülla ülla , seal ta oligi . heaene küll , võtsin siis telefoni ära, panin aknad kinni ja läksin bella ja pinnu juurde tagasi . liikusime edasi laulukale.
teepeal liitus meiega ka Maku . Laulukal olid juba väike , innu , murt , kerti , kaido , allu , uku ja hinn. istusime laulukale maha ja ootasime äikest. Rääkisime igast juttu ja värki . siis hakkas järsku vihma sadama  . Järvepeal oli juba haige padukas , aga lauluka ees sadas vähe ja kus siis hakkas alles sadama . me istusime lauluka seina äärde ära, sest vihm pritsis meile peale . Hinn ja Kert läksid ujuma , jumala ullid . :D  no igatahes , natuke aega peale seda kui need kaks veest välja tulid , käis haige pauk. annabel ehmus vist kõvasti . nii kui pauk ära käis , jäi vihmasadu ära ja ilm läks normaalseks . Kaido , allu , uku   , kert ja hinn läksid minema ära . Meie teised jäime sinna . annabel tahtis väiksel ühte punni ära pigistada ( bellale meeldib seda teha ;d ) , aga väike arvas et annabelil on temaga kurjad plaanid . Ta ei saanud üle ja kontrollis minu ja pinnu näo ka üle , et ega meil midagi pigistada pole . aga õnneks või õnnetuseks polnud . :)) Mingi aeg liikusid murt ja innu ka ära . meie jäime neljakesi sinna . siis mingi nägin , et oh tuletõrje ,, jooksin karjudes minema , kuskil põleb , kuskil põleb. Läksime vaatama . Tuletõrje seisis mannu majaees. Keegi ei teadnud mis toimub ja annabel ja pinnu läksid piia käest küsima. mõne minuti pärast läksime meie ka annabeli ja pinnu juurde . TOTAALNE FEIL, kellegi praeahi oli kärsahaisu täis ja sellepärast kutsuti tuletõrje . Igatahes , taipasime et seal pole midagi vaadata ja liikusime edasi . Kõik käisid väiksele pinda , et  roobenisse sööma minna , kuid ta plokkis ja siis läksid kõik poodi süüa ostma . Ja edasi iga roju oma koju . nüüd ma siis istun ja ootan kuna annabel mulle uuesti helistab ja väljaminek toimub.

No comments: