Wednesday, August 25, 2010

rrnjäuh :)

Hello , !
ei tegelt , eriti ei mäletagi eilset . :) mäletan , et ärkasin kuskil poole kümne ajal , sest naabermajas käib ehitamine ja ma pole sellega harjunud , ning see ei lasknud mul enam magada. Vaatasin välja , rõve pilvine ilm. tundus et on külm ka .. igatahes mõtlesin , et täna ma kodust ei liigu . kuid mingi aeg helistas mulle reio ja ma mõtlesin ümber.
Läksin välja , võidusime niisama somkal ja värki . õhtupoole läks ilm ilusaks ja poistel oli himu juuua . Oodati heikit . igatahes . ma eriti midagi ei mäletagi , aga nooh.. jaahh ..
Aa , niinunnut asja nägin . Muidu tehakse romantikat kas kuskil päikseloojangut vaadates . või midagi .. aga eile nägin kuidas üks paarike , metsa all pikniku pidas , niiinunnu oli . See oli kuidagi teistmoodi , sest kui tüdruk tunneb hirmu metsas olles ,siis on tal kindel ja hea koht poisi kaisus . NIIIARMAS LIHTSALT :)

A , minumusimopstiloom .. -->   

Igatahes . kõike head teile . ... 

Igatsen annabeli tohutult ;*


No comments: