Monday, August 23, 2010

bauvau mäumäu !

andestage mulle mu eilne tuju .
  No muidugi eisaa ütelda ,et see täna eriti parem oleks olnud aga siiski . :)
Igatahes. Täna ärkasin öösel koguaeg ülesse ja värki särki . Igatahes hommikul ärkasin , käisin pesus ja sättisin ja oli vaja linna ühte kohta minna . Igatahes sellest ma ei räägi . Väga pask oli . Nutsin tohutult palju .
Siis tulin parksu . rääkisiin emaga juttu ja ootasin kuna ta söögi ära teeb ja siis läksin välja . Olin Karsa ja Reioga väljas . Passisime ns somkal . rääkisime igast huvitavaid jutte ( eks te ise teate onju ;)  ) ja siis mõtlesin koju minnu . Tohutult külm oli minujaoks täna väljas . igatahes tulin koju ja mul oli palavik . jejeje . Taago on endale uue auto ostnud , shitaks hea tümm on sees (a) , käisin vaatamas korra väljas toda ja siis tulin tuppa tagasi . ja siis olen nüüd senikaua toas passinud .
nii lahee eksole .
A , meelde tuli . Rauno kurtis siin mulle , et temast polnud blogis midagi kirjutatud .
Rauno sorry , et ma varem pole kirjutanud. Überlahe sell oled , trr tahaks sind kolkida selle eest veel täiega et sa A klassi lähed . Valus tont ahv ;* , igatahes küll sa veel saad . aga muidu oled ikka hää juu (a) :D:D:D:D:D
Paluuuun . !

No tsauki siis . :D
Kohtume homme ;)

No comments: