Wednesday, August 25, 2010

lalalaa !

ajo milffikud ,  1
mis teil ka toimub ???  mul küll ei toimu midagi .
Pmt on nii , et täna siis ärkasin ei tea mis kell , igatahes hiljem kui eile . tegin endale kohvi vahtisin telkut ja ronisin arvutisse . Ka täna ei saanud palka .. MASENDAVV ! igatahes , olin kodus . ja siis reio ütles mulle ,et ma tallle midagi otsiks ( kes teab , see teab  ) igatahes, otsisin ära , läksin parksu . andsin talle selle mida vaja , ja istusin temapool mingi pool tundi või nii . siis läksime välja . !
Väljas võidusime niisama , siis ma läksin tuppa ( korterisse ) vahtisin seebikaid kuni annabeli kõneni . läksin temaga välja . olime ns . Ühed hullud pildusid somka peltat kividega ja ajasid vapsikuid närvi .igatahes .
Ma ei mäletagi enam :D
Appi , mul on midagi viga :D ma ei mäleta enam asjuu : d

Kruttige muttter sinna samusesse ja naeratage eddasi !

No comments: