Sunday, August 15, 2010

edasine , :d

njaa :d nüüd siis oleme kõik minujuures. mina , annabel ja pinnu . nad mingiaeg tulid siia , ja siis olime niisama , mina olin netis nemad kahekesi möllasid minu voodis ns , ( ärge midagi vasakule mõtelge onjuu ) , ja siis hakkasin mina simsi  mängima ja nemad jäid tuttu. ( no sõnaotseses mõttes lihtsalt tudusid.) ja mina mängisin ikka simsi , ja siis ärkas annabel ülesse ja tahtis ka simsi mängida. tegi mu uuele simsi perele ühe lapse. ja siis lõpetasime mängu . Täis tühja kohapealt hakkas müristama uuesti . No ja siis natuke peale seda , tegin meile süüa soojaks , Kartulit ja hakklihakastet(jummyjummy) ja siis sõime , sellel ajal oli pinnu ka ülesse ärganud . ta oli natuke väga unine . ja siis sõime ära ja nüüüd nad jälle naeravad ja möllavad siin kõrval mul . Ja me annabeliga ootame , kuna pinnu poes käib... :d aga ilusat õhtut :D:D

No comments: