Monday, September 13, 2010

Katastrooofff , mingi Haigusebuuuuuuuuuuuuuuumm , !

No tsau ! 
Hullumaja kui kaua ma pole kirjutanud . Nii palju on juhtunud  et ise ka ei usu . Alustan siis kirjutamata jäänud päevadest .
 08.09.10 - ESIMENE RETSIPÄEV !  Kuna ma olen 10 klass , siis on meie koolis traditsiooniks see , et 12ndikud retsivad 10ndikke. No jah , ette teada , et hull möll hakkab pihta . Igatahes, ärkasin nagu tavaliselt 6.50 . Riidesse, asjad kokku , juuksed korda , sõin  , meik näkku , kikud pestud ja kooli . Astusin kooli uksest sisse. Vaatasin , kedagi pole . Huh .. midagi ei toimugi . aga nii kui ma riidehoide nägin siis oli küll suu lahti ja peas käis mõte : NOJAAAHH ! . Riidehoius ootasid 12ndikud ämbrite,kausside,korvide , markerite , lõhnade ja  siltidega . Võtsin riidest , keerasin näo ja juba tehti maaling näkku. koolikoti pidi ära andma ja võtma endale kas kausi ämbri vms mis seal oli . Võtsin endale Ämbri . Igatahes ,seljapeale sain sildi HIIU HILLE ! , njaa . .Käisin sellega ringi siis . Peale esimest tundi olid 12ndikud juba uksetaga . Ootasid meid . Meile Anti ALUSPÜKSID , Mille me pidime pähe panema. Njaa . Kes peas seda ei kandnud sai karistada . Igatahes , tõmbasin püksikud pähe ja läksin kekasse . Seal mingi jooksime 6 ringi ja siis läksime pisikeste tüdrukutega jalkat mängima . Minu meeskond võitsi  . jejeeee :)
no vahepeal midagi erilist ei juhtunudki . Aga  kolmandal vahetunnil läksime kaktusesaali aka loomaaeda. Seal toimus mingi värk . 10ndikud seisid kahes reas , ühes Akad teises Bkad . igatahes . pidi käru tegema . aga see kes oli käru , selle käte all oli märg lapp . suht katastroof või miss ? :D
Oh kallis 12klass , kes te meile toidu lauale olete andnud . Olgu
te hing pühaga kaetud . AAMEN :D
 No see polnud veel kõige hullem . Tavaliselt sööme me neljandal vahetunnil kuid need retsipäevad sõime viies vahetund . Söögiks oli riis kanakastmega . sööma pidi pulkadega . Lugema pidi ka söögipalvet .
Edaspidiselt möödus päev täitsa tavaliselt . :)
Muidugi oli elu sitt olla . sest see tohutu rõve lõhnapilv mis meiega tervepäev kaasas käis ajas pea valutama . Mõnus 37.7 palavik ja hea uni .








09.09.10- TEINE RETSI PÄEV  !
Kellaaeg ärkamiseks oli sama nagu tavaliselt . Kes ei tea siis 6.50 . Totaalne hommikurutiin ja taas kooli minek. Juba sisseastudes teadsin , et riidehoius ei oota meid midagi head . Ega ei oodanud ka . Jälle võeti kotid ära . Anti prügikotid . Näod soditi ära . Jalgade külge seoti plekpurgid,-karbid jms jama . Käisime ja kolisesime terve päev nendega koolipeal . Vahetunndides seoti meile veel neid plekkjullasid jagade külge . Kolmandal vahetunnil tuli mündimäng . Mina seal ei osalenud . Mõtetu värk . igatahes , tuli siis söögivahetund . söögiks oli lõhesupp . Pidi sööma kõrrega . AGAINNN mingi totrus . :) mina sõin teises lauas oma kõhukese ilusti täis ja läksin minema :)  Igatahes , päev oli helgem kui eelmine . :) Rohkem ma ei mäletagi sellest päevast eriti midagi . :)  Haigeke olin ikkagi .... :p
Paremalt: Limbo , mardo , VEIKS , TAAVI , ja helena .
10B , osad :)




10.09.10- RETSIMISE TIPP-PÄEV .  RAKALA !:D:D:D:D

No Hommikurutiin . Kooli jõudsin ma varem . HUH , ühtegi 12ndikku polnud . Kähku panin asjad ära ja läksin ülesse klassijuurde . Kõik tulid ülesse , kotte polnud asjad käes , sabad taga ja näod ära soditud . Ise naersin olin täitsa puhas kott oli alles ja hea olla . :) njaa , tunnid olid igavad nagu ikka . Igatahes kolmas vahetund pidi uuesti samma kohta minema kus igapäevgi . Seal pididn nad jenkat tantsima . Mina hoidsin eemale ja vaatasin vaikselt kuskilt nurgast . njaa. tunnid said läbi . 5 tundi oli ainult . pidime minema koolimaja ette.  Kus pandi meid paaridesse . Mina olin Egertiga paaris . Igatahes minu üks jalg ja tema üksjalg tõmmati teibiga kokku . Pidime kõndima läbi parksu garaažide juurde , Seal seoti meil silmad kinni . Liikusime teise garaaži tagant metsaka algusesse . Seal tuli väike allamägi . Nils jagas meile seal mingit jooki , mida ära pidime jooma . Andis mulle topsi , küsisin mis see on ja nuusutasin . Jogurt . Heakene küll jõin ära . Küsisin mis see oli . Nils ütles et jogurt kalakonserviga , mulle oli ekstra lisand sees ( lisandiks oli suur kalatükk ) , siis andis ta mulle lusikaga puhast kalakonservi . Sealt liikusime edasi teise kaarsilla peale . sillast ülesse läksime me kõndides ,alla tulime roomates . Ees oli hull plötserdamine . Kile , mille peal oli tapeediliim ja saepuru ja penoplast + lisandid millest meie ei teadnud . Igatahes seal lõpus oli lehmasitta pang . :D  roomasime ekuga sealt seest siis lõppu kui nils seal ütles et kerli vasakule , veel vasakule .  nüüd pane käsi alla . Taheti lihtsalt et ma oma käe sinna sisse paneks . Järgmisena tulid mingid autokummid . millest me üle pidime astuma või sisse astuma või ma ise ka ei tea :D igatahes. peale seda pidime suuga jahuseest kala otsima . mina alguses automaatselt kätega , siis väike surus mu pead jahusisse tõmbasin ära ja pea ei läinud jahusisse aga keegi pritsis mulle jahu näkku nii et mul oli terve suu ja nina seda jahu täis. ise veel ütlesin et näen välja nagu narkarr, Edasi Tuli nöör kinnastega , kindasees oli jogurt ja pidime seda sealt välja imema . Seal sai igast kino . Siis tulid tõkked kust alt pidi läbi ronima . Siis jõudisme somka . Kuskil mingi vahepeal sain ma lambist munaga pähe ja nils ka ns kiusas mind täiega ja värki särki. No somka jõudes anti meile kätte mingi asi ja öeldi . Sööge . mul oli nii , et misasi see on . öeldi et söö . SEE OLI VAHUKOMM SINEPIGA , nils muidugi jagas ja andis mulle ikka kõige suurema sinepikogusega vahukommii . IU KUI RÕVEEEE:S  , nii siis peale seda pidime sitaseest otsima telefoni . mu käsi läks täpselt telefoni peale . nii et mul oleks kaks näpuotsa  ainult kokku saanud . aga ei nils ikka tuli ja lõi plaksti mu käe sinna sisse . Pärast pidime veel ootama veits aega ja siis saime käed ära pesta ja pidme laulukale minema .  Seal toimus tokimäng , mis jäi meil Aklassiga viiki ja siis köie vedu , meie poisid võitsid , meie tüdrukud kaotasime . siis mängisid poisid jalkat veel ja siis me läksime laulukale , vandusime vande ja läksime koju . 
Igatahes käisin pesus ja siis läksin välja johannaga . ja siis jossu tuli parksu . Martin ostis endale auto ja jossu oli kainekas . Läksime nendega kaasa. Sõitsime Leevakule . seal passisime , võtsime martini venna Marjo peale ja sõitsime veits veel natuke ringi . Marjo viskas kildu ja ns palus et ma sinna jääksin . Aga kuna ma pidin kartulit võtma minema siis ma ei saanud kaua olla . Jossu tõi meid parksu ära ja siis läksime pmt koju ära . Olin natuke arvutis ja tudisse .



11.09.10 - ÕUDUSTE KARTUL! 

hommikul kell pool9 äratus . sõin panin riidesse ja läksime võtsime vanaisa korterist peale . Hakkas pihta. Sõit maale kartulit võtma . Seal ma vahetasin riided ja põllipeale . Igavesti pikk päev oli jõudsin koju alles mingi huj teab mis kell . siis käisin väljas ja tuppa tagasi . plaplahh uniii .. 


12.09.10 - KATASTROOFILINE PEAVALU :S

Päev algas hullema peavaluga . Terve hommiku lebotasin niiisama voodis . kuna pidin vanaisa juures käima ,siis vahetasin riided , tegin meigi ja läksin vanaisa juurde. Olin seal mingi 20 minutit , tegin frikadelli suppi ja siis läksin koju tagasi vahtisin ns telksi . Ühekorraga johanna kirjutas, et jossu kutsus meid välja . (ahjaa unustasin mainida , mul polnud telefoni vahepeal ) Läksin siis johannaga välja , jossu ja martin tulid meile järgi . Läksime väimpsu . Tsillisime nendega ns ringi . See oli ka pikk jutt mai viitsi rääkida . mingi aeg tulime parksu ära siis , mõtlesime johannaga , et lähme jalutame veits. saime taagoga kokku ja siis olime mingi pool tundi väljas ja siis läksime igaroju oma koju . Passisin veits arvutis ja läksin magama ära :) 

13.09.10 - jee, matat polee  ! 

Hommikune koolipäeva rutiin . Täna pole nagu mitte midagi eritilist juhtunud , v.a see , et perekonna õpetuse õps on väga ebastabiilne lõugav inimene . Ausalt . ei taha midagi halvasti ütelda . aga selline tuleks psühiaatrijuurde saata . Ahjaa õigus , ta ise ju õpetab psühholoogiat . aga võibolla nad ongi sellised . Ei mina tea. peale kooli olen ns olnud . Käisin laulmas ja siis olin väljas :) sain telefoni endale veitsaks :D  
Ja nüüd passsiin niisama tühja . 



 Ahjaa , muidu võiksite ära harjuta , mu üks blogi sissekanne hakkabki vist selline olema , et mitu päeva korraga . mul pole igapäev viitsimist või tuju kirjutada :) 

BB MWUAHH! ;*



No comments: