Monday, September 6, 2010

FKING KOOOL! :S

ei no tsauki taas . :D
Mõtlesin, et  ei jäta präegu nii pikka vahet sisse . on viitsimist kirjutada ka täna .
Õukei tõuki , ärkasin täna kell hmm 6.50 äkki . Panin riidesse ja siis asjad kokku ja siis niisama sõin jõin kohvi ja vahtisin telkut ! ja siis läksin kooli . Kõik oli okei KUNI FAKING MATANI !
NIHHUJAAA , ta ei saa siis aru et fakk kaad me ei  oska seda teemat ! Nahhuj vana türa , ütleb et see pole tema asi et me põhikoolis ei õppind . Oleks minu teha siis see tüüp ei töötaks enam mittekuskil koolis . Tra siis seletab mingit teemat . netis seletab meile  , näitab projektoriga tahvlipeale . Seletab seal mingi et , võttame selle ja selle ja siis paneme selle teisele otsa ja saame kogu pikkuse . Aga mis fakking moodi ma neid kuradi jooni seal paberipeal niivisi liigutan . TRA TÄIS LAMMAS !
 nii siis oli jälle enamvähem okk . Siis tuli ühiskond !  njaa... :) ega too õpa kaa mingi terve pole eks. !
igataheeesss... :D  Oli kuuenda tunni lõpp . Käisin enne seda tunniplaani vaatamas , seal oli 7 tund muusika . no pmt kõik ütlesid ,et nad lähevad minema . mul oli nii et njaa , minge siis . Pohhuj , käisin õppala juhataja juures , too oli mingi vea sisse teinud ja oli unustanud selle muusika esmaspäevapealt ära tõsta . VÕIBLÄÄ . siis oli mull küll koolist nii faking kopp eees et ise ka ei usu .
siis tulin natukeseks koju ja kooli tagasi ! SEGAKOOR siiski juu ... :p igatahes olin seal ära . käisin korraks korteris ja siis koju tagasi .
Hakkasin õppima , heameelega oleks selle mata õpiku kuhugi nurka ära viskand ja põlema ka veel pannud aga no ei saa juu . :S Tra see mata ikkaa fakfakfakfak ,
nja , siis lohutasid mind Egert ja Jossu , ja siis jossu tegi ettepaneku , et ma tema juurde läheksin . Mõtlesin , et mis to siis ikka ja läksin . Seal sai nalja . Olime kolmekesi : mina  , jossu ja martin (ärge midagi mõtelge ,nad on siiski mu sugulased onju ) , igatahes seal käis väike (d) ja siis niisama jutuvestmine . Ja siis mingi aeg tuli martini naine ja siis olime veel veits ja Koju ära .
JA NÜÜD SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ma olen :D  !



EDU MULLE KOOLI  JUUBELI KONTSERDIL . kool pole veel hakanudki ja mul on esinemised wohhooo ! :d

tule tule ;*

No comments: