Wednesday, July 13, 2011

** " Armastus on see mis on taevast antud... ja keegi ei küsi kas sa tahad armastada või mitte. Mu armastus on igavene, ja lõppeb alles siis kui surm on Su minult võtnud. Armastus Sinu vastu on tingimusteta, armastan sind mitte millegi eest ja mitte midagi tahtmata. Ma armastan Su huuli, Su juukseid, Su silmi, Su keha, ühesõnaga ma armastan kõike Sinu juures. Tea, et Sa oled armastatud minu poolt igavesti, pole tähtsust kas me tülitseme või suudleme. Armastus on imetlus, suur imetlus, mis iial otsa ei saa. Mu armastus Sinu vastu on tuulisem kui suvine meri, rajum kui sügisene torm, kuumem kui kesksuvine päike ja leebem kui udusulg... mu armastus Sinu vastu on lõputu. " **




Päevad ruttavad mööda , nagu neil oleks kuhugi kiire . Mitte , et ma selle üle kurvastaks , sest niikuinii peale lebotamise hetkel midagi muud ei tehta . Kuid kui hakata teistpidi mõtlema möödub suvi ilmselgelt väga kiiresti ning jääb tunne , et ei jõuagi enam midagi teha . Pool vaheajast on möödas ja varsti peab hakkama mõtlema jälle koolipingi nühkimisele  , koduste ülesannete nuputamisele , esinemistele ja kõigele muule, mis kooliga seostub . Mitte, et mulle ei meeldiks koolis käia , aga .. 
    Samas on aeg üldse kiiresti möödunud . Mäletan veel , kui olin alles väike . Neid väikseid tülisid sõpradega sellepärast , et keegi suvatses teisega mängida . Aga mis nüüd on .. ? Nüüd on tülid kuttide ja muude jurade pärast . oeh.. keeruline värk see eluke ikka. 
    istun kodus , kuulan muusikat ja mõtlen oma loetud raamatutele . Soovitan teilegi . 
" Nullpunkt "  , tohutult hea raamat . Mõte on sees . 
" Mis sinuga juhtus , Ann ? "  ulmeline kuid hea , mõttega peab lugema muidu aru ei saa . 
" 2 grammi hämaruseni " Tõsine . alati ei pea kõik raamatud hästi lõppema . 
" Märgitud " seni minu lemmik . See meeldib mulle , sest suudan siin luua oma fantaasia . 
" orjaplika " kommenteerida ei oska . Aga vot see on ülimalt tõsine raamat . see mida ma juba präegu esimese 25 lk peale teada saanud olen selle naise elust on haige . Kuidas saab keegi nii teha . Ma kujutan , et valan seda raamatut lugedes oma 50 liitrit pisaraid . :d
Aga vott . Varsti ongi aeg voodisse minna . võib-olla , et loen tänagi kella 4 hommikul raamatut ja siis magan lõunani . :d

Tsauks plauks seniks ! 

Kallis , igatsen sind ! ;*

No comments: