Wednesday, July 27, 2011


* mul pole vaja riimi raamatut , sest see tuleb otse südamest . ... 
i cannot go to the ocean , i cannot drive the streets at night , i cannot wake up in the morning , without you on my mind . Ma lihtsalt armastan sind . *


Ma ei tea mis toimub . ma ei suuda enam kedagi eriti usaldada.. üldse KEEGI KURADI DEBIIL 
KÄIB MU MSNIS JA KUSTUTAB TEATUT INIMEST MU MSNIST . 
Aga sa kuradi türa ei tea ,et mul on teda kaks korda . ja et ürita kui palju tahad .. koguaeg saan tagasi lisada . 
Historyd on sellessuhtes head asjad . :@


Ma lähen järjest kurjemaks ja kurvemaks ja kõike muud .. 
Ma olen aru saanud , et ma tahan täiega eemale parksust . Mida kaugemal nendest inimestest, 
seda paremaks läheb tuju , seda vähem pinget on .. 
Nüüd lähen kohe magama ja olen ns lahe .. 

No comments: