Saturday, July 9, 2011

;s

Ma ei saaa aru miks ma enam magada ei saa.
Ma näen nii õudseid unenägusid ! :s
Täna nägin nii palju und , aga kõige rohkem on meeles see , et olin kellegagi järveääres ja üks naine tuli kahe pisikese u pooleaastaste lastega ning paari vanema lapsega järveäärde . Ta pani pisikesed ka vette . ma jälgisin neid väikseid . nad nii meeldisid mulle nii numpsid olid . Keerasin pilgu kõrvale ja rääkisin kellegagi juttu , kui ma tagasi keerasin , ei näinud ma pisikesi kuskil ja ema oli ka nii ükskõikne , mina jooksin kohe vee äärde ja hakkasin veest lapsi otsima .  Ma läksin vette ja üritasin neid leida . tüdruku sain välja . Poissi ei leidnud ;/ , elustasin tüdrukut . Tükkaega tulutult , kuid ühel hetkel ta hakkas ikka hingama .  poiss toodi ka veest välja , proovisin teda ka elustada , kuid see oli tulutu üritus . Ma küsisin selle naisekäest , kuidas sa saad niii !? ta ütles , ise nad on süüdi et ei suuda tasakaalu hoida . Ma võtsin selle ellu jäänud tüdruku enda juurde . Ja ei andnud sellele emale tagasi , samas , ega ta ei küsinud ka .
Siis toimus veel midagi , mida ma ei mäleta. ja kogu selle kammaijaa peale ärkasin ma hommikul kell 5 üles :/
Külmavärinad käisid üle kui ma sellele mõtlesin . õnneks suutsin veel magama jääda .
Ma ei saa aru mis viga on , miks ma niiii debiilseid unenägusid näen . Keegi ei teeks ju nii . või teeks ?

no igatahes , ilm on ilus  . Ootan vanemaid koju , et siis korraldusi saada , mida ma tegema pean . Siis tuleb kerge sätt ja pulma , õhtul ilmun koju kaa . Emal sünnipäev jälle :)

Seniks ilusat päeva teile ! ;*

Miss u so bad :( !<3

No comments: