Thursday, July 28, 2011

Väljas müristab ja välgutab päris kõvasti ... 
Mina istun , puhkan ja kuulan muusikat .. 
arvuti tuleb vist igaksjuhuks välja tõmmata . pärast lööb veel sisse ka . 



igatahes , ma tahan koera endale .
Ühte saksa lamba koera äkki.. ma tahan jõhkralt koera .. 
mul pole vaja tõu koera , ma lihtsalt tahan endale suuremat koera .. 
Tahaksin võru koerte varjupaigast Portost . Ükspäev , siiskui mul aega on lähen varjupaika neid koeri vaatama
tahtsime juba esmaspäeval minna , aga jõudsime nii hilja töölt , et ei saanud .. 
ja polekski saanud minna . sest varjupaik on T-L 12-15 lahti . :s
no jah.. ma niiiiiiiiiniiiiiitahan koera . :/


No ja siis ma tahan , et kallis jubakoju tuleks . 
ja siis ma tahan teada kes see urood olisiis , kes mu msnis nillis .
Ja siis ma tahan puhata ,.
Siis tahan etu juurde tagasi minna .. 
Ära eemale siit .. 

ja siis ma tahan ... ? 
em, ma ei teagi . Aga ülekõige ülekõige tahan enda musit siia ja siis tahan endale koera :D


---

ma olen solvunud , mul on kahtlused . Mul on halvad eelaimdused . 
ma ei suudaks uskuda , kui kõik see mida ma peas nüüd mõtlend olen tõeks saab ..
vot see oleks alles haige . 

---


Oifakk ... ma nüüd vähekeseks raamatut lugema . seni kuni see suurem torm möödas on . 



No comments: