Wednesday, July 6, 2011

like something .

Hei hei ,

hommik algas kenasti . Kella vaadates mõtlesin mitte üles tõusta ja soovisin edasi magada , kuid sellest ei tulnud mitte kui midagi välja . Seega tõusin ja vaatasin aknast välja . Uu , ilus ilm .
Lükkasin arvuti sisse ja läksin endale kohvi tooma . Minu imestuseks polnud kedagi kodus . ema kohvi tassis oli veel soe , seega kaua nad ära olnud pole .
Istusin arvuti taha . Mässasin niisama netis , kuni vanemad koju tulid .
Panin tähele , et mida kauem ma üleval olen olnud , seda halvemaks ilm läks . MASENDAV !
Igatahes , rääkisin empsiga juttu ja jõin kohvi . See järel parksu ja annabeliga minu juurde . istusime seal . ja siis Läksime võrru , annabel käis apteegis ja mina pangas . Ja siis tuiasime niisama ringi . MEELETU KUI NUMPSE PLUUSE me nägime . (a) , Aga mina olin linnas plaaniga endale uus rahakott osta . Selle ma ka sain .
ÜLI KENA ! <3 ,

ja siis niisama . tühja pannud nüüd .
Eriti halb on olla , ei tea mis viga on . Iiveldab täiega . :/


Sulle !

Sai tea kui palju ma täna mõtlesin , ausalt kõiges miukene kodu meil tuleb . :D
ausalt , nii suur ja ilus .. Oeh nii hea oli mõelda !
ootan juba seda rahulikku aega . oi kuidas ootan . ;)
igatsen sind meeletult meeletult . :(:(:(:( ,
oled mu südame juba tervenisti vallutanud ! Nüüd on see lukus ja ainult sinul on võti !

No comments: