Wednesday, July 20, 2011

 
* I aint never gonna let no girl take him from me 
Never gonna let no girl steal him from me 
Never gonna let a girl get that close now 
I tell'em hey babe your'e too close now  .
Ma tean , et kui ma pean lahti laskma .. siis ma seda ka järjekordselt teen . 
Kuid siis ma enam ei mõista , mida ma siin elust valesti olen teinud , et teist
korda võetakse mult sunniviisiliselt inimene , keda ma tohutult armastan . 
Kui nii edasi jätkub jäävad minust alles ainult ühed tühjad varemed .*


Noniiii .. Tänane päev .. Hmm .. Täitsa rahulik .
Algas ärkamisega kella 11 ajal .Ärkasin sellepeale , et ema tuli korterisse . 
Jahjah , kes veel ei teadnud siis läksin eile õhtul kodust ära korterisse . 
Igatahes ootasin ära kuna ema söögi valmis teeb ja siis tulin koju (kus ma ka präegu olen )
Ema ja isa läksid maale . mina jäin kodu ja hakkasin muusikat kuulama . 
Kõht läks tühjaks ning tegin endale tomati võikusid . Sõin kaks võikut ära ja mul hakkas halb . 
igatahes .. siis viskasin pikali . Ja vahtisin mingit filmi . 

ühel hetkel valmis peas mõte teha kaneeli saiakesi . mõeldud tehtud . siis sõin kaks kaneelikat ära .
ja viskasin uuesti pikali . 
Nüüd olen jälle üleval ja mõtlesin et kirjutaks siia ka midagi . 
 Halb olla on ikka veel .. aga ma ei tee sellest välja . 

Niipalju siis sellest ka , et lähen homme kella poole kolmeks tööle. Eesti pagarisse
kooke tegema . Nüüd mind päris tihti netis ei näe ja töölt jõuan vb alles vara hommikul . 
Igatahes ,kui midagi on siis ma olen nõus teile kas või sõnumit saatma . 
Või noh .. kirjutage mulle fb-sse kui midagi . 

http://th1sismystory.blogspot.com/   <--- uus jutuke mul . Aitäh Kadri , et mulle mõtte andsid .



----

Armastan sind kallis ! 






No comments: