Tuesday, July 12, 2011

nõrk ja väsinud !

Uhh .. pole nüüd jälle pikka aega kirjutanud .
Olen meeletult väsinud viimasel ajal . Võibolla tuleneb see kõik ilmadest mis nii tihti vahetuvad . Kord on ilus päikseline , kuid meeletult umbne . teine hetk tuleb juba vihma , müristab ja lööb välku .
nii loid olek on, ei jaksa ennast liigutada . Süüa ei taha , ainult vett tahan või kohvi või mai tea . ainult juua . Päevas ükskord süüa on minumeelest juba täitsa tavaline .
aaga jah , muud suuremat nagu juhtunud polegi .
Laupäeval käisin Julia ja Alexi pulmas . Super armsad olid . ja siis niisama seltsisin inimestega seal . Sõin kõhu kõvasti täis ( see oli üks vähestes päevadest kus ma nii palju sõin ) .
Pühapäevast ei mäleta midagi .
Issver.. ma ei mäletagi midagi ...
Täna hommik oli mingi ulmeline .. ausalt ...

HOMMIKUL KELL 5 IKKA AKNA ALLA EI TULEKS JA VÄLJA EI KUTSUKS .
Marko on ikka jummala sooda peast , mängis mul akna all metssiga ja siis tegi  toruga trikke ja värki särki . No ei lasta magada nohhh ...

Siis kell 11.55 hakkasid mingid deblad oma perserõõmudega mul aknaall edasi tagasi sõitma. Tõsiselt oleks tahtnud neile mingi kaikaga vastu pead panna ausalt .. Ma  niigi väsinud ..
Kuna seal normaalselt magada ei saa , sest arvatavasti hakkab homme seal aknaall teine tont oma muruniidukiga kell 9  tööle siis tulin koju .

Jeijei , Raamatust veel 100 lk lugeda siis again läbi ! :p

Ja musi igatsen ka .. <3 igapäevaga palju rohkem .

No comments: