Sunday, July 17, 2011

do i look perfect !

* Vaikus mu kõrvades lubab mul mõtelda.Rahulikult ilma segamata.Saan mõtelda selgeks kõik ,
mis veel mõtlemata on. Ma olen segaduses , sest ma ei saa aru mis minu sees toimub.
See kõik on liigagi ilus . Aga ma tean, et see on ehtne . 
Ükskõik kui palju ma ka ei tahaks , ei suuda ma olla sekunditki sinule mõtlemata .
Mälestused nagu .. esimene käest kinni võtmine , esime musi . Naljakas , kuidas ei ole varem sellised asjad
niiviisi meelde jäänud kui see kord . Juba see , et ma mäletan kus ja kuidas me käest kinni võtsime esimest korda teadlikult , tõestab mulle .. et see kõik peab ehtne olema . 
Sinu välimus , iseloom ja käitumine on mulle meelepärane ning ma ei vahetaks nendes mitte
kui midagi . Sinu silmadesse vaatamine rahustab mind ning paneb mind iseenesest naeratama .
Mulle meeldib sind kiusata . sinuga koos naerda  , jalutada . Mulle meeldib sinuga rääkida .
Sa kuulad . kui mul on mure sa annad mulle nõu . 

Ühesõnaga .. Ma ei oska enam ilma sinuta , ma ei taha enam ilma sinuta . Sellepärast
omad sina ainukest võtit , mis avab mu südame ukse . Hoia seda .
Ma ..    *








No comments: