Friday, July 8, 2011

Meeletu aeg ..

Issver , aeg ikka lendab . alles oli hommik ja juba on nii hilja õhtu . Kell on 23.30
Täna pmt terve päev linnas ringi rännanud . Masendav kui väsinud ma olen .
Peakski kohe suht tuttu ära minema , kuigi enne seda on veel tunnike kaks raamaut lugemist nii et magama saaab ikka nii hilja  . Homme on pulma minek . :D  naljakas , et ma ei tea kellele ma lähen :p

no igatahes .

Kallis , tule juba tagasi  .. Ma ei jaksa enam ilma sinuta :/ :/:/:/:/:/:/:/:/
Lugesin ennem päevi kaua sa juba ära oled olnud , aga nüüd enam ei loe , selle et muidu mul tuleb kass peale kui ma mõtlen , kui kaua sa juba ära oled olnud .
Igatsen igatsen ! <3








Ma tahaks öelda , et ma .. ... ... ... !
Kuid mitte präegu , mitte veel ..


*******

õudu mälestus andis
üle kurbuse kandis 
läbi pilkase öö
tõusev päike me ette laotab heleda tee
meie jaoks on loodud see . !
********

No comments: