Sunday, July 17, 2011

Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it .

Nädalavahetus oli super . Tõsiselt .
mitte , et kõik oleks täiesti normaalselt läinud . Aga etu ja poja . + mõned normaalsed inimesed veel muutsid kõik paremaks . eriti etu ja poja . Ma olen tõesti täiega tänulik , et te mul olemas olete ! <3

teate , midagi toimub . maei saa tõsiselt aru mis toimub .
jalutasin väljas , ja märkasin kogu roheluse keskel , kollast lehte mis oli südame kujuga .
Jõin kohvi , ja kui tassi kallutasin nägin , et kohvi paksust on moodustunud süda .
Olin mõned päevad tagasi küüsi lakkinud ja eneselegi teadmata olin ühele küünele küünelakist südame moodustanud .
Istusin sõmkas batuudil . ja seal oli plekk mis oli südame kujuga .

Mis toimuuuub ?! :D:D ma ei saa aru ausalt :D nii kummaline kui see ka ei tunduks .

a. ja muide minul kanad kirevad .
istusime toas . mina viskasin pikali ja üritasin tuduma jääda . aga rahvas oli veel üleval ja rääkis . mina panen tühja kohapealt . Kui see kana kirema hakkab , siis ma luban tal pea maha võtta .





*  minu kaks pisikest südamekest ! *

No comments: