Thursday, July 14, 2011

.......... !

   *** Ma tahaks Karjuda . Kõvasti karjuda kuskil pimedas metsas kui kuradi kopp ees mul teist on , kes te oma elu elada ei oska . Võib-olla teil polegi oma elu . Aga see pole üldse minu mure . 
Mul on teist nii fakkiinnngg kõrini . 
Mul on mõtted , mida ma teatud olukordades ka teostan . Ja tõsiselt , mul on siis savi mis teist nuhkuritest saab !!
Oleks lõppudelõpuks aeg edasi minna ja lasta teistel rahus elada . 
Ma pole mitte midagi teinud . Te lihtsalt ise ei oska oma faking vigu näha !!!!!!  ***

Aga muidu oli päev tore . Käisime annabeli ja Johannaga pildistamas . Täitsa tore oli ;***
Mu musid , mu südamed , minu päikse kiired . te mõlemad ! lav ya hons ;*



Oeh .. õhtune jalutus käik on  ka tehtud ja nüüd hea olla . homseks suht plaanikesi ka tehtud ja värgid särgid . :p no igatahes .. Musi musi musi , tule anna mulle musi !!
Kalllllliiiiiiiiiiiiiisss . <3

No comments: